Habertürk'ten Serkan Öztürk'ün haberine göre, Liv Hospital Kurumsal İletişim Müdürü Mine Tuduk, “Bütün kardiyolog hekimlerimiz 24 saat hastanın başında bekletiliyor, ikinci bir ameliyat şimdilik düşünülmüyor. Oya Hanım yoğun bakımda uyutuluyor ve 48 saat daha uyandırılmayacak” ifadesini kullandı.
Yakın arkadaşını ilk anından beri yalnız bırakmayan Nuri Alço, “Kanama devam ediyor. Onu boşaltmaya çalışıyorlar. Bu birkaç gün sürecek herhalde. Hepimiz dua ediyoruz” diye konuştu.