4.937 gösterim
8,00 viral puan

Tüfekle Fotoğraf Çekmeye Çalışan Kadın Oğlunu Öldürdü

Kayseri’de bir kadın, tüfek ile fotoğraf çektirirken kazara 2 yaşındaki oğlunu öldürdü.
KadirBerk 05.08.2016 saat 17:06
  1. Olay, dün akşam Melikgazi ilçesine bağlı Yıldırım Beyazıd Mahallesi Barış Sokak’ta meydana geldi. İddiaya göre 36 yaşındaki Zümrüt K.’nın ayrı yaşadığı eşinden tehditler alması üzerine ağabeyi, Zümrüt K.’ya internet üzerinden tüfek satın aldı.

    Zümrüt K. tüfekle fotoğraf çektirmek isterken tüfeğin kazara ateş alması sonucu 2 yaşındaki oğlu Özgür K. sol karın boşluğundan vurularak ağır yaralandı. Aile tarafından hastaneye kaldırılan küçük çocuk doktorların tüm müdahalesine rağmen kurtarılamazken, anne Zümrüt K. gözaltına alındı.

  • Şu an haberi okuyan: 1 kişi var
  • Facebook: 2 gösterim

  • Toplam Viral: 10 gösterim
  • Toplam Seed: 578 gösterim
  • Toplam Direkt: 4.349 gösterim
  • Viral Puan: 8,54

İlgili Haberler