3.644 gösterim
10,00 viral puan

Gizemli Hastalık 10 Kişiyi Öldürdü

Tanzanya'nın Dodoma bölgesinde henüz teşhis konulamayan hastalık nedeniyle 10 kişi hayatını kaybetti.
KadirBerk 21.06.2016 saat 13:58
  1. Tanzanya Sağlık Bakanı Ummy Mwalimu konuya ilişkin yaptığı açıklamada, sebebi bilinmeyen hastalıktan 10 kişinin öldüğünü, 21 kişinin de hastanede karantina altında tutulduğunu söyledi.

    Hastalığın, bir ailenin Dodoma'daki bir köyde kesilen sığır etini yemesiyle ortaya çıktığını belirten Mwalimu, hastaların kusma ve ishal belirtileri gösterdiğini, gözlerinin ve tenlerinin sarardığını ifade etti.

    Hastaların ayrıca karın ağrısından şikayet ettiklerini aktaran Mwalimu, hastalığın şarbon olmadığını kaydetti.
    Öte yandan, Mwalimu, hastalığın kesin olarak ne olduğunun, hastaların kapsamlı muayenesi sonrası belirlenebileceğini dile getirdi.
  • Şu an haberi okuyan: 1 kişi var
  • Facebook: 1 gösterim

  • Toplam Viral: 4 gösterim
  • Toplam Seed: 364 gösterim
  • Toplam Direkt: 3.276 gösterim
  • Viral Puan: 10,01